Przyjdź, aby być prelegentem na drugim Kongresie eCommerce – kongres-ehandlu
Jeśli:
- Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie;
- Zamierzasz podzielić się swoimi specjalistycznymi doświadczeniami, a także zrozumieniem z innymi;
- Właściwie wykonałeś interesujące zadania;
- Nie boisz się wystąpień publicznych
- Co zyskujesz będąc mówcą?
II Kongres eCommerce to fantastyczna okazja, aby pokazać światu swoją organizację. Staramy się śledzić najnowsze trendy na rynku, ale zawsze możesz nas zaskoczyć.
Udostępniając u nas we własnym zakresie, otrzymujesz nie tylko całkowicie darmową reklamę i marketing, która dociera do zespołu profesjonalistów, a także osób zainteresowanych tematem – możesz nawiązać z nimi bezpośredni kontakt, zarówno w części zapytań od odbiorców, jak i w holu.
Tylko jak złożyć wniosek?
AKCJA 1
Wybierz zakres tematyczny:
- Handel społecznościowy
- Wielokanałowy
- Sprzedaż mobilna
- Dystrybucja i logistyka
- Zautomatyzowana reklama i marketing
- Zarządzanie pracą i interakcja
AKCJA 2
Do 31 stycznia prześlij swoje zgłoszenie na adres [email protected]
W tytule e-maila upewnij się, że zawiera on: „CFP – [nazwa bloku tematycznego] – [tytuł przemówienia]
Zawiadomienie musi zawierać:
Zakres tematyczny,
temat dyskusji,
Streszczenie (ok. 200 słów streszczenia na temat zakresu przesłanej dyskusji).
Imię i nazwisko prelegenta(ów).
Biografia mówcy (ów).
Zdjęcie głośnika (ów).
Oświadczenie „Akceptuję Politykę Call For Papers. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z realizacją Wymaganych Dokumentów.”,.
DZIAŁANIE 3.
Sprawdź, czy rzeczywiście wybraliśmy Ciebie / Ciebie.
Z pewnością otrzymasz również informację e-mailem na adres, na który wysłałeś zgłoszenie (2 lutego 2015 r.).
Jak dobierzemy głośniki audio? Każda propozycja zostanie dokładnie przemyślana pod względem materiału. Będziemy preferować prezentacje merytoryczne o dużej wartości dydaktycznej oraz takie, które inspirują jednostki do odkrywania szans zakupowych.
Rozmowy sprzedażowe skupiające się na promocji określonego produktu nie będą akceptowane. Jeśli chcesz ujawnić swój produkt e-commerce, proponujemy przygotować wykład dotyczący problemu, który rozwiązuje Twój produkt, a także istniejących usług alternatywnych (stawki analizy porównawczej).
Jeśli nie masz pewności, zadzwoń do nas – chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.
Złote zasady dotyczące głośników audio:
- Czas trwania prezentacji to trzydzieści minut.
- Jeden wykład może przeprowadzić max. 2 osoby.
- Odrzucamy prezentacje handlowe.
- Organizatorzy dobierają prezentacje i prelegentów audio.
- Prezentacja nie może koncentrować się na Twoim przedmiocie/rozwiązaniu/firmie, nasze osoby nie lubią pulpy reklamowej i marketingowej.
- Podziel się przydatną wiedzą, którą zdobyłeś podczas pracy nad swoim zadaniem – bardzo cenimy te informacje.