ZAPYTAJ O DOKUMENTY

0

Przyjdź, aby być prelegentem na drugim Kongresie eCommerce – kongres-ehandlu

Jeśli:

  • Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie;
  • Zamierzasz podzielić się swoimi specjalistycznymi doświadczeniami, a także zrozumieniem z innymi;
  • Właściwie wykonałeś interesujące zadania;
  • Nie boisz się wystąpień publicznych
  • Co zyskujesz będąc mówcą?

II Kongres eCommerce to fantastyczna okazja, aby pokazać światu swoją organizację. Staramy się śledzić najnowsze trendy na rynku, ale zawsze możesz nas zaskoczyć.

Udostępniając u nas we własnym zakresie, otrzymujesz nie tylko całkowicie darmową reklamę i marketing, która dociera do zespołu profesjonalistów, a także osób zainteresowanych tematem – możesz nawiązać z nimi bezpośredni kontakt, zarówno w części zapytań od odbiorców, jak i w holu.

Tylko jak złożyć wniosek?

AKCJA 1

Wybierz zakres tematyczny:

  • Handel społecznościowy
  • Wielokanałowy
  • Sprzedaż mobilna
  • Dystrybucja i logistyka
  • Zautomatyzowana reklama i marketing
  • Zarządzanie pracą i interakcja

AKCJA 2

Do 31 stycznia prześlij swoje zgłoszenie na adres [email protected]

W tytule e-maila upewnij się, że zawiera on: „CFP – [nazwa bloku tematycznego] – [tytuł przemówienia]

Zawiadomienie musi zawierać:

Zakres tematyczny,
temat dyskusji,
Streszczenie (ok. 200 słów streszczenia na temat zakresu przesłanej dyskusji).
Imię i nazwisko prelegenta(ów).
Biografia mówcy (ów).
Zdjęcie głośnika (ów).

Oświadczenie „Akceptuję Politykę Call For Papers. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z realizacją Wymaganych Dokumentów.”,.

DZIAŁANIE 3.

Sprawdź, czy rzeczywiście wybraliśmy Ciebie / Ciebie.

Z pewnością otrzymasz również informację e-mailem na adres, na który wysłałeś zgłoszenie (2 lutego 2015 r.).

Jak dobierzemy głośniki audio? Każda propozycja zostanie dokładnie przemyślana pod względem materiału. Będziemy preferować prezentacje merytoryczne o dużej wartości dydaktycznej oraz takie, które inspirują jednostki do odkrywania szans zakupowych.

Rozmowy sprzedażowe skupiające się na promocji określonego produktu nie będą akceptowane. Jeśli chcesz ujawnić swój produkt e-commerce, proponujemy przygotować wykład dotyczący problemu, który rozwiązuje Twój produkt, a także istniejących usług alternatywnych (stawki analizy porównawczej).

Jeśli nie masz pewności, zadzwoń do nas – chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.

Złote zasady dotyczące głośników audio:

  • Czas trwania prezentacji to trzydzieści minut.
  • Jeden wykład może przeprowadzić max. 2 osoby.
  • Odrzucamy prezentacje handlowe.
  • Organizatorzy dobierają prezentacje i prelegentów audio.
  • Prezentacja nie może koncentrować się na Twoim przedmiocie/rozwiązaniu/firmie, nasze osoby nie lubią pulpy reklamowej i marketingowej.
  • Podziel się przydatną wiedzą, którą zdobyłeś podczas pracy nad swoim zadaniem – bardzo cenimy te informacje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here