Strona głównaFirmaEkologiczne rozwiązanie dla e-commerce od greenopack.pl

Ekologiczne rozwiązanie dla e-commerce od greenopack.pl

„Wkurza mnie, że w XXI wieku, kiedy tyle się mówi o tonach odpadów i mikroplastiku w naszej diecie, e-commerce wciąż tonie w folii. Foliopaki, stretch, plastikowe wypełniacze – wszystko to w imię oszczędności i wygody. A przecież można inaczej!” – mówi Monika Poprawa, CEO greenopack.

I rzeczywiście, można! W greenopack.pl stawiają na prawdziwe eko-opakowania, a nie na ich marketingową atrapę. Żadnych kompromisów – tylko rozwiązania, które są neutralne dla środowiska, praktyczne i dostępne cenowo.

Ekologia zaczyna się od decyzji

Każdego roku świat produkuje ponad 430 milionów ton plastiku, który rozkłada się od kilkudziesięciu do nawet tysiąca lat. W praktyce oznacza to, że plastikowy foliopak, w którym dziś wysyłasz zamówienie, może przetrwać dłużej niż Twój biznes.

W greenopack mówią temu STOP! Stawiają na opakowania papierowe, kartonowe i papieropaki, które:
powstają w 100% z makulatury,
można ponownie przetworzyć,
nie szkodzą środowisku,
są przystępne cenowo.

Papieropak za papieropak – bilans na zero

Greenopack to gospodarka cyrkularna w praktyce. Makulatura, którą wrzucasz do niebieskiego pojemnika, wraca w postaci ekologicznych opakowań. A co ze ścinkami? One również dostają drugie życie! Dzięki specjalnej maszynie (jednej z niewielu w Europie!) nawet najmniejsze odpady ponownie trafiają do obiegu.

Czyli zamiast „produkujemy, zużywamy, wyrzucamy” – greenopack działa na zasadzie „tworzymy, używamy, przetwarzamy”.

Klienci mówią jasno: chcemy ekologii!

Jeśli myślisz, że ekologia w e-commerce to tylko trend, to czas na liczby:

📦 77% kupujących online zauważa nieekologiczne praktyki sklepów¹
🌱 67% klientów zwraca uwagę na ekologiczne opakowania²
♻️ 46% polskich internautów chce, by e-commerce używało opakowań z recyklingu³

A skoro tego chcą, to warto to im dać! Nie tylko dla planety, ale też dla własnego biznesu – zrównoważony rozwój to dziś realna przewaga konkurencyjna.

Greenopack – misja, która działa

Za marką stoi Monika Poprawa – zielona dusza greenopacku. „Trafiłam do rodzinnej firmy Poprawa P.S.A. zaraz po studiach, ale wiedziałam, że chcę robić to po swojemu. I tak narodziło się greenopack – z misją, z innym podejściem, z realnym wpływem na przyszłość.”

Bez inżynieryjnego zaplecza, ale z wizją. Tak powstała marka, która zmienia rzeczywistość e-commerce na bardziej ekologiczną, nie tylko na papierze, ale w realnym działaniu.

Jeśli chcesz, by Twój sklep był częścią tej zmiany – greenopack.pl czeka na Ciebie. 🌿♻️

Powiązane

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Kategoria