Servicescompl – prowadzenie sklepu

0

Jaki typ strony wybrać?

W zależności od różnych wymagań, takich jak docelowa klientela (sprzedaż między profesjonalistami lub „SG” lub sprzedaż osobom prywatnym lub „BtoC”), budżet lub oferowany czas, liczne środki zaradcze są łatwo dostępne dla Ciebie. Na przykład, możesz wybrać:

  • prawdziwy sklep internetowy, lub stronę internetową sprzedawcy, łatwo dostępną dla wszystkich, jak również pozwalającą klientom na uzyskanie i również zapłacenie bezpośrednio online
  • extranet dla klientów, czyli stronę z bezpiecznym dostępem, zarezerwowaną dla klientów, z możliwością prezentacji katalogu, oferty handlowej, a także przyjmowania zamówień
  • strona „wystawowa”, która prezentuje różne świadczone usługi lub produkty, bez możliwości zakupu online
  • strona internetowa na portalu społecznościowym, takim jak Facebook, służąca do promowania Twojego produktu i usług. Oczywiście możliwe jest połączenie sklepu internetowego lub strony pokazowej z widocznością na portalach społecznościowych.

Jakie rozwiązanie dla produkcji Twojego sklepu?

Jeśli zamierzasz otworzyć witrynę handlową, oferowane są Ci trzy główne rodzaje środków zaradczych: wykorzystanie istniejącej platformy sprzedażowej, gdzie realne jest otwarcie profesjonalnego konta, wynajęcie „pod klucz” zorganizowanego środka zakupowego, zwanego również „SaaS” („aplikacja jako usługa”), od dostawcy dostosowanego do potrzeb klienta.

Stworzenie strony internetowej od A do Z, w pełni spersonalizowanej, wykonanej przez programistę lub agencję internetową. Realne jest również stworzenie strony internetowej za pomocą systemu administracji treścią internetową (lub CMS) typu open source (którego kod zasobów jest udostępniany publicznie).

Zdaj sobie sprawę, że ten wybór wymaga wiedzy technicznej, a także zadbania o organizację Twojej witryny. Jakie środki ostrożności powinieneś podjąć, jeśli korzystasz z usług dostawcy?

Jak przypomina Dyrekcja Generalna ds. Konkurencji, Spraw Konsumenckich i Unikania Nadużyć: „Wyprodukowanie strony jest krokiem niezwykle technologicznym. Może być w następstwie tego przydatne skontaktowanie się z profesjonalistą, który opanuje rozwój i umieszczenie witryny w sieci. ”

Niemniej jednak, jeśli wybierzesz, aby poddać się dostawcy, szczególne środki zapobiegawcze są niezbędne. Upewnij się, że utrzymujesz kontrolę nad animacją i aktualizacją swojej strony, bez konieczności regularnego przechodzenia przez pośrednika.

Dodatkowo uważaj na prawa autorskie. „Projekt strony oprócz aspektów dodających do tego układu są uznawane za prace intelektualne chronione prawem autorskim”, nalega. „To jest zatem sam dostawca, który jest właścicielem tych praw własności intelektualnej prawnych, chyba że lub uzgodnione w pisemnej umowie. Znacznie lepiej jest poprosić profesjonalistę o pracę z prawami autorskimi, zaraz po zawarciu umowy, najlepiej na całej stronie internetowej, a także na czas nieokreślony.

Jaką nazwę nadać swojej stronie?

Jakąkolwiek stronę internetową określa nazwa domeny, odpowiednik Twojego adresu pocztowego jeszcze w Internecie. Zakupu nazwy domeny dokonuje się za pośrednictwem rejestratora. Podobnie można zasięgnąć porady w narzędziu do wyszukiwania dostępności domen, oferowanym przez Stowarzyszenie Net Naming in Cooperation.

Jako minimum, sugeruje się zapisanie wybranej nazwy domeny w rozszerzeniu narodowym danego kraju (domena in.fr dla Francji), jak również in.com (rozszerzenie generyczne).

Dopilnuj, abyś był get in touch with związanym ze swoją domeną, zwłaszcza jeśli została ona zakupiona dla Ciebie przez dostawcę. „Albo inaczej, nazwa domeny nie pochodziłaby od ciebie”.. „Co gorsza, usługodawca mógłby poprosić cię o pieniądze, aby wprowadzić na rynek własną domenę dla ciebie. „.

Jakie omówienia muszą pojawić się na Twojej stronie?

Prawne zawiadomienia, które muszą pojawić się na Twojej stronie internetowej to: nazwa firmy, rodzaj zgodny z prawem, adres zakładu lub głównego miejsca pracy oraz wysokość środków udziałowych dla firmy lub Twoje nazwisko, imię, a także miejsce zamieszkania, jeśli jesteś konkretnym przedsiębiorcą, adres e-mail i numer telefonu, imię i nazwisko osoby nadzorującej publikację, numer wpisu do Rejestru Zawodów i Przedsiębiorstw (RCS) oraz wewnątrzwspólnotowy numer VAT.

Dane kontaktowe gospodarza strony ogólne warunki sprzedaży (OWH): cena w euro z podatkiem VAT, ceny i terminy wysyłki, zasady rozliczeń, prawo do odstąpienia od umowy itp. wszelkie elementy zależne od Twojej pozycji (numer wpisu do rejestru zawodów dla działalności rzemieślniczej, zasady zawodowe dla zawodów kontrolowanych itp.)

Jaki sposób spłaty podać? Istnieje kilka metod spłaty, które możesz zastosować wobec swoich klientów, w zależności od Twoich usług lub produktów (koszt, atrybuty), lub na przykład Twojego obszaru działania.

Jeśli działasz globalnie, możesz skorzystać z metod płatności często stosowanych w danych krajach. I tak niemieccy konsumenci cenią sobie płatność za pomocą rachunku lub polecenia zapłaty, Włosi za pobraniem. Istotne jest to, aby stosować łatwe a także uspokajające środki zaradcze, przy maksymalnej ochronie jak również zmniejszeniu zagrożenia oszustwem. Naturalnie możliwe jest zintegrowanie różnych środków zaradczych w zakresie rozliczeń, np:

  • karta obciążeniowa
  • czek
  • przelew bankowy lub pocztowy
  • budżety cyfrowe
  • karty wstępnie opłacone
  • próbkowanie, i tak dalej.

Jakie traktowanie obowiązku podatkowego dla Twojej strony? Jeśli twoja strona została wyprodukowana przez firmę, to składa się na „składnik zestawu właściwości firmy” wyjaśnia DGCCRF. „Wydatki związane z tym zamówieniem muszą być zapisane taśmowo w abstrakcyjnej rzeczy posiadania i amortyzowane przez okres, który nie może przekroczyć 5 lat. Chyba, że wybierzesz fenomenalny reżim amortyzacji w ciągu dwunastu miesięcy.

Z drugiej strony, jeśli rzeczywiście wyprodukowałeś swój własny sklep internetowy, „wydatki reprezentujące etap rozwoju i produkcji strony mogą być zaksięgowane jako własność firmy”. Zważywszy na to, że spełnione są pewne standardy: zdolność do korzystania lub wprowadzania na rynek strony internetowej, rozwój przyszłych korzyści ekonomicznych, wystarczająca ilość źródeł technologicznych, aby upewnić się, że tworzenie strony internetowej, itp.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here