Prowadzenie i rozwój sklepu internetowego

0

Wiele sklepów internetowych jest zakładanych przez jednoosobową działalność gospodarczą, która stara się znaleźć asortyment pożądany przez rynek z Kongres E-handlu. Po osiągnięciu pewnej wielkości sprzedaży, naturalnym krokiem może okazać się rozszerzenie asortymentu, aby dalej rozwijać sklep.

Jeśli chcesz rozwinąć swój sklep internetowy, musisz wziąć pod uwagę kilka aspektów.

Znajdź nowe rynki

Aby dotrzeć do nowych rynków, prawdopodobnie będziesz musiał zastosować kilka różnych strategii. Zadaj sobie pytanie, do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć i czy Twój asortyment jest tym, na co jest zapotrzebowanie, jeśli chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Sprawdź trendy na innych rynkach, może Twoja koncepcja nadawałaby się do eksportu? A może powinieneś skierować się zarówno do osób prywatnych jak i firm, a nie tylko do jednej grupy?

Uzupełnij swój asortyment o bloga lub forum, na którym będziesz mógł podzielić się swoją wiedzą w dziedzinie, która będzie uzupełnieniem Twojego sklepu internetowego. Istnieje wiele sposobów na znalezienie nowych rynków lub odbiorców. Jeśli sprzedajesz do innych krajów, ważne jest, aby znać prawa i przepisy, które dotyczą handlu elektronicznego w innych krajach.

Prowadzenie działalności gospodarczej z innymi krajami

Międzynarodowy przewodnik po e-handlu dla sklepów internetowych
Na stronie internetowej Business Sweden znajduje się przewodnik po e-handlu dla międzynarodowej ekspansji sklepów internetowych z informacjami na temat odpowiednich lokalnych praw, regulacji, zwyczajów zakupowych i trendów na 20 różnych rynkach zagranicznych.

Zatrudnianie. Zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego może oznaczać zatrudnienie pracowników do obsługi strony internetowej, dystrybucji i logistyki, zakupów lub marketingu. Jako pracodawca, warto wziąć pod uwagę kilka rzeczy. Jeszcze zanim kogoś zatrudnisz, musisz zdecydować, jaki profil będzie miał pracownik, tak abyś zatrudnił kogoś, kto wniesie do biznesu to, co jest potrzebne.

Zatrudnianie pracowników

Prowadzenie działalności gospodarczej w Europie? Strona zawiera praktyczne porady dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej w Europie, w tym prawa, zasad, formularzy firmowych i innych informacji obowiązujących w poszczególnych krajach. Zakładasz sklep internetowy lub już sprzedajesz swoje produkty w sieci?

Rozpoczęcie przed planowaniem

Masz zamiar uruchomić sklep internetowy? Zacznij od zbadania rynku, wyboru produktów, które są odpowiednie dla Twojej zamierzonej grupy docelowej, zaplanowania jak będzie działał Twój sklep i na jakiej platformie zostanie zbudowany. Rozpoczęcie działalności przed planowaniem może doprowadzić do powstania nieprzemyślanego pomysłu, który nie generuje żadnego biznesu.

Brak recenzji. Twoi potencjalni klienci bardziej polegają na tym, co inni mają do powiedzenia o Twoich produktach, niż na tym, co sam mówisz. Oferuj łatwe możliwości i zachęcaj do recenzji i ocen. Jeśli masz tylko wystarczająco dobre produkty, skorzystasz na tym.

Złe produkty

Jeśli sprzedajesz produkty niskiej jakości, które się psują i nie działają zgodnie z obietnicą, Twój sklep internetowy szybko zyska złą reputację. Współcześni konsumenci korzystają z mediów społecznościowych i porównywarek cenowych, aby skarżyć się na produkty, z których są niezadowoleni, często zanim jeszcze poinformują o tym sklep, który je sprzedał. Postaw na dobrą jakość, a nie będziesz miał się czym martwić!

Słabe zdjęcia produktów. Bez względu na to, jak dobrze wygląda Twój produkt w rzeczywistości, może wyglądać nudno, jeśli zdjęcia są złe. Twój sklep internetowy będzie wyglądał znacznie bardziej świeżo, a produkty będą bardziej atrakcyjne, jeśli zdjęcia będą miały dobrą ostrość, inteligentną kompozycję i czyste tło. Naucz się sam robić świetne zdjęcia lub zatrudnij fotografa, jeśli masz taką możliwość. To się opłaci.

Słabe opisy produktów. Niektórzy konsumenci patrzą głównie na zdjęcia, a inni czytają opisy produktów. Włóż trochę wysiłku w pisanie sprzedażowych i zabawnych kopii, które opisują korzyści z produktu i specyfikacji, że klienci skorzystają z wiedzy. Nie musisz pisać bardzo obszernie, ale nie bierz tekstów dostawcy tylko na słowo. Unikalna kopia pokaże zarówno odwiedzającym, jak i wyszukiwarkom, że wkładasz pracę, a to przyniesie więcej biznesu i wyższe pozycje w Google.

Trudność w znalezieniu właściwego produktu

Szukanie konkretnego produktu, ale nie znalezienie go może być bardzo frustrujące. Pomyśl, jak to jest, gdy jesteś w sklepie spożywczym, szukając jakiegoś dziwnego elementu, który jest koniecznością w przepisie, który gotujesz dzisiaj wieczorem. Chodzisz tam wśród półek i przeklinasz siebie, a nie ma nikogo, kogo mógłbyś zapytać. Patrzysz w sufit, szukając znaku, który wskaże ci właściwy kierunek, ale sekcje są zdecydowanie za szerokie. Nigdzie nie jest napisane, że goździki!

Dokładnie tak samo jest w sklepie internetowym. Aby ułatwić klientom znalezienie tego, czego szukają, potrzebujesz odpowiednich kategorii (znaki na suficie) i dobrze działającej funkcji wyszukiwania (kogoś, kogo można zapytać). Możliwość dalszego filtrowania i sortowania po cenie i popularności również staje się standardem, którego oczekują Twoi klienci. Spraw, by łatwo było je znaleźć, prosto i wyraźnie.

Brak produktów powiązanych

Tracisz na wiele dodatkowych sprzedaży, jeśli nie przedstawisz odwiedzającym innych produktów, które idą w parze lub są podobne do tego, który oglądają. Inne kupione też działają! Uszkodzone linki. Upewnij się, że wszystkie twoje linki trafiają tam, gdzie powinny. Zepsute linki, które prowadzą do strony błędu 404, tworzą niepotrzebną irytację, która tłumi chęć zakupu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here