Istotne rzeczy dla sklepu z cyfrową sprzedażą

0

Nie brakuje wskazówek na temat rosnącej sprzedaży zakupów, jednak większość wskazówek jest dość ogólna, a także w wielu przypadkach przestarzała.

Dlatego tak ważne jest, abyś jako przedsiębiorca miał dostęp do najnowszych wskazówek dotyczących sprzedaży, a także metod, a także jednej z najbardziej istotnych rzeczy dla Twojego sklepu z cyfrową sprzedażą, aby prosperować.

Zmień ustawienia mobilne, a także zacznij maksymalizować biznes mobilny – szczegóły.
Podczas gdy posiadanie responsywnej strony internetowej jest dobrym początkiem, wzmocnienie dla biznesu mobilnego wymaga znacznie bardziej pozytywnego podejścia do zwiększenia mobilnego doświadczenia klienta w Twojej witrynie.

Od podstawowej obsługi rozliczeń mobilnych do dowodów na projekt konta mobilnego, Mobile Business Optimization to ciągły proces, który z pewnością się opłaci, ponieważ wskaźniki mobilnego wspierania nadal się zwiększają.

Utrzymaj swoich klientów przy życiu dzięki automatyzacji marketingu

Jeśli prowadzisz stronę internetową eCommerce, a także nie przyjąłeś automatyzacji marketingu, może to być jeden z najbardziej przydatnych czynników, które przeglądasz w tym poście.

Niektóre urządzenia automatyzacji marketingu Umożliwiają one tworzenie „sekwencji”, które mogą wspierać, oświecać, a także sprzedawać konsumentów na podstawie ich działań i nawyków.

Użyj marketingu na Facebooku

Dzięki stopniowi podziału, reklama z Facebooka może być ogromnie niezawodna w pozyskiwaniu nowych klientów i przywracaniu starych.
Dla stron internetowych zakupów specjalnie, Facebook Exchange jest szczególnie skuteczne w zmniejszaniu swoich klientów porzucenia koszyka.

Facebook Exchange To działa poprzez umieszczenie pliku cookie na komputerze klienta, gdy idą do poszczególnych stron internetowych na swojej stronie internetowej.

Deal rabaty dla unikalnych wydarzeń swoich konsumentów, takich jak urodziny.

Wśród najprostszych sposobów na zwiększenie lojalności konsumentów i wartości życiowej w zindywidualizowany i zautomatyzowany sposób jest ustawienie kuponów na zniżki dla rocznic ślubu, uroczystości urodzinowych i unikalnych sezonów.

Z narzędzia automatyzacji marketingu, można ustanowić sekwencje, które wysyłają każdego klienta spersonalizowaną wiadomość na ich urodziny w poszczególnych okresach po zakupie z Twojej strony internetowej.

Możesz być zainteresowany

W niektórych kwartałach biznes detaliczny musi zająć się spadkami sprzedaży, a także zarobkami. The global economic situation has actually slowed down in the consequences of the corona pandemic, as well as online retailers are being struck disproportionately hard as consumers shut their pocketbooks.

W wyniku zbliżającej się światowej recesji finansowej, sprzedaż on-line w Europie spadła co najmniej w ostatnim kwartale. Dane z Wielkiej Brytanii wskazują, że klienci wydają na zakupy on-line o 21,8% mniej niż rok wcześniej. Czy to oznacza koniec kupowania w sieci?

IKEA, która została założona w Szwecji przez Ingvara Kamprada, stała się największym na świecie sprzedawcą mebli, a także ósmym co do wielkości sklepem internetowym w Szwecji. Pomimo licznych kryzysów gospodarczych i spadków sprzedaży, firma pozostała na rynku przez prawie osiem dekad. I Ty też możesz!

Oprócz IKEA, historia firmy obfituje w historie marek, które znalazły metody na przywrócenie sprzedaży po regularnych spadkach. Co zrobili dobrze, aby powrócić? W tym poście dzielimy się niektórymi z działań, które podjęli!

Jak odwrócić spadającą sprzedaż online?

Biorąc pod uwagę, że sprzedaż online jest siłą napędową współczesnego życia firmy, spadek sprzedaży może być przerażający. Określenie dokładnej przyczyny spadku sprzedaży może być trudne, jednak poniżej znajduje się kilka podstawowych strategii, które możesz wykorzystać, aby odwrócić sytuację:

Ocena Twojego kanału sprzedaży i przepływu pozyskiwania. Czy docierasz do właściwych osób z precyzyjnie spersonalizowanymi komunikatami? Jeśli nie, to może być czas, aby zmienić swoje podejście reklamowe.

Wyobraź sobie, że koszty wody nagle się podwoiły. Jedną z pierwszych rzeczy, które mógłbyś zrobić, byłoby zlokalizowanie kanalizacji w celu zbadania i naprawienia wszelkiego rodzaju nieszczelności w twoich przewodach wodnych.

W Internecie sprzedaż działa w bardzo podobny sposób. Jeśli obserwujesz spadek sprzedaży, może to być wynikiem słabych punktów zarówno w kanale sprzedaży, jak i w przepływie pozyskiwania. Pierwszym krokiem w dbaniu o spadek jest prawidłowa ocena obu tych elementów.

Nie wystarczy mieć jeden z najbardziej zrównoważonych projektów marketingowych. Ty również musisz ułatwić swoim klientom zakupy od Ciebie. Wszystkie materiały reklamowe i marketingowe muszą zawierać łącza internetowe, które przekierowują klientów do broszury z artykułami.

Nikt nie może znieść klikania na wielu różnych stronach, które nie mają nic wspólnego z ich przejęciem. Tak więc zmniejsz przepływ zakupów tak wysoko, jak to możliwe. Konsumenci chcą mieć możliwość sfinalizowania zakupu, od wizyty (lub kliknięcia) do kasy, w ciągu zaledwie kilku minut.

Rozszerz możliwości wyboru osad. Potrzeby klientów często się rozwijają, a najbardziej aktualną zmianą jest to, że konsumenci chcą narzędzi typu „kup teraz, zapłać później” (BNPL) wraz z wieloma różnymi innymi opcjami płatności. W dzisiejszej gospodarce opartej na technologii, typowy konsument ma więcej opcji spłaty niż w przeszłości. Karta bankowa wciąż w czołówce, jednak klienci w dużym stopniu liczą na e-portfele, kryptowaluty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here